П О К А Н А
за подаване на оферта за възлагане на малка обществена поръчка
На основание чл.2, ал.1 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки и Заповед № РД 04-159/30.07.2012 г. на директора на ОУ „Св.св. Кирил и Методий"- гр. Балчик
за събиране на оферти, Ви каним да подадете оферта за изпълнение на обществена поръчка с предмет "Доставка на хранителни продукти за нуждите на ученически стол на ОУ „Св.св. Кирил и Методий" - гр. Балчик в периода от 10.09.2012 г. до 15.06.2013 г.
I. Обект на поръчката: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на на ученически стол на ОУ „Св.св. Кирил и Методий" - гр. Балчик", групирани в четири обособени позиции:
- Месо и месни продукти - Приложение №1
- Плодове и зеленчуци в прясно състояние, консерви и подправки - Приложение №2
- Мляко и млечни продукти, яйца - Приложение №3
- Хляб, хлебни, мелничарски и сладкарски изделия - Приложение №4
Прогнозната обща стойност на поръчката е 36 000 лева без ДДС
II. Срокът за изпълнение на поръчката е една учебна година
III. Изисквания към участника
1. Участник в процедурата може да бъде физическо или юридическо лице, както и техни обединения, за който не са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП и няма задължения към Държавата и към община Балчик /представят се декларации по образец/
2.Участникът трябва да има добри икономически и технически възможности за изпълнение на поръчката, а именно
- положителен годишен баланс за 2011 г.
- минимум едно специализирано транспортно средство за пренос на храни, притежаващо Удостоверения за вписване в регистъра на обект с обществено предназначение - транспортно средство, издадено от РИОКОЗ с вписана дейност и едно специализирано транспортно средство с Удостоверение за регистрация на транспортно средство за превозване на суровини и храни от животински произход, издадено от РВМС, с вписан вид на превозваните храни.
- минимум един търговски обект, регистриран по реда на чл.12 от Закона за храните
- внедрена система за управление на безопасността на храните /ISO 22000:2005 или еквивалентен/ или за внедрена система за анализ на опасностите и критичните контролни точки /НАССР или еквивалентен/
3. Изискванията по т.1 и т.2 се отнасят и за подизпълнителите, в случай, че при изпълнението ще използват такива.
IV. Изисквания към изпълнението на поръчката:
Доставките да се извършват при спазване на всички санитарно-хигиенни изисквания, а именно:
1. Доставяните хранителни продукти да отговарят на изискванията на Закона за храните и подзаконовите нормативни актове.
2. Хранителните продукти следва да бъдат доставяни франко складa, посочен от възложителя със специализирани транспортни средства за пренос на храни, притежаващи Удостоверения за вписване в регистъра на обект с обществено предназначение - транспортно средство, издадено от РИОКОЗ с вписана дейност и Удостоверение за регистрация на транспортно средство за превозване на суровини и храни от животински произход, издадено от РВМС, с вписан вид на превозваните храни.
3. Опаковките на хранителните продукти да бъдат здрави , с етикети на български език и да съдържат данни съгласно чл.10 от Закона за храните за наименованието, под което храната се продава, списък на съставките на храната и количество на някои от тях, количествено съдържание на ГМО и уникалния му код, срокът на трайност на храната и условията, при които трябва да се съхранява, нетно количество на предварително опакованите стоки име, фирма, седалище и адрес на производителя или на лицето,което пуска храната на пазара,условията при които трябва да се съхранява, датата на производство и срока на годност, както и информация в съответствие с Наредба №23/17.05.2001г. за условията и изискванията за представяне на хранителната информация при етикетирането на храните.
4. Обектите за производство и търговия с храни да са регистрирани по реда на чл.12. от Закона за храните и да притежават Удостоверение за регистрация на обект за търговия с храни, издадено от РИОКОЗ за производство и търговия на едро или на дребно с храни от неживотински произход и/или Удостоверение за регистрация за обект за търговия на едро и дребно с храни от животински произход, издадено от РВМС.
5. Доставката - поръчка единично.
V. ОФЕРТИТЕ, които отговарят на изискванията посочени в т. III и т.IV ще бъдат
оценявани по критерий "най-ниска цена".
Участниците могат да подават оферта за една или няколко обособени позиции.
Участниците, в зависимост от позицията, за която кандидатстват при определяне на цената си ще се ръководят от средномесечната цена на "САПИ"ЕООД в лева с ДДС като посочват % отстъпка/надценка за цялата обособена позиция.
Например: За обособена позиция 1. "Месо и местни продукти", ако участникът предложи 1% надценка, то този процент се отнася за всички артикули, съдържащи се в позицията.
При попълване на съответното ценово предложение, характерно за позицията, участниците задължително попълват и полето "Предлагана цена в лв. с ДДС", от което комисията ще се ръководи при оценяване на офертите.
Участникът трябва да представи ценово предложение, като при подготовката му се съобрази с предоставените средномесечни цени от Регионално бюро - Система за агропазарна информация /САПИ / гр. Варна. САПИ представя независима и обективна информация при провеждане на търгове и обществени поръчки. Базата данни и информацията, която се събира дава възможност да се правят справки по региони, които са представителни и официални.
Определеният за изпълнител участник, следва да сключи договор с регионално бюро "САПИ" гр.Варна, ул. "Алеко Константинов" №17, тел/факс: 052 62 12 99;
e-mail: sapi_vn@mbox.infotel.bg, за осигуряване на ежемесечни справки.
Цената се образува на база предложен от участника % (отстъпка/надценка) спрямо средната цена на "САПИ" гр. Варна за месец юли. Предложеният % е за всички артикули от позицията и е постоянен за срока на действие на договора.
В случай, че участниците, които кандидатстват за една обособена позиция са няколко и някой от тях предложат един и същ % отстъпка / надценка, то предимство ще има участника, притежаващ повече специализирани автомобили, характерни за позицията, придружени със съответните удостоверения, ако и в този случай са еднакви резултатите, притежаващият по-голям брой търговски обекти /видно от представения списък и удостоверенията за регистрация към тях/, ако отново са еднакви, ще се тегли жребии, като предимство ще има участникът, представил по-рано офертата си.
ОФЕРТАТА СЛЕДВА ДА СЪДЪРЖА
1. Представяне на участника;
2. Предложение за изпълнение на изискванията;
3. Ценово предложение;
4. Срок на валидност на офертата не по-кратък от 30 дни;
5. Списък на документите;
- Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код;
- Копие от Удостоверения за вписване в регистъра на обект с обществено предназначение - транспортно средство, издадено от РИОКОЗ с вписана дейност;
- Копие от Удостоверение за регистрация на транспортно средство за превозване на суровини и храни от животински произход, издадено от РВМС, с вписан вид на превозваните храни
- Копие от Удостоверение за регистрация на обект за търговия с храни, издадено по реда на чл.12 от Закона за храните
- Копие на документ за внедрена система за управление на безопасността на храните /ISO 22000:2005 или еквивалентен/ или за внедрена система за анализ на опасностите и критичните контролни точки /НАССР или еквивалентен/
- Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП;
- Декларация за липса на задължения към НАП и Община Балчик;
- Декларация за участие на подизпълнител и в случай, че ще се ползва и документи за всеки от тях;
- Административни сведения.
- Ценово предложение;
Всички документи да са заверени с подпис и печат на участника.
ОФЕРТАТА ДА БЪДЕ ПОДАДЕНА В СРОК ДО 14.00ч. на 21 .09.2012 г.
Офертата в едно с всички документи се поставя в запечатан непрозрачен плик.
Върху плика се посочва: Предмета на поръчката за която се участва, а когато офертата е за самостоятелно обособени позиции и за кои позиции се отнася.; Наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес;
Предлаганата цена се представя в отделен запечатан плик, обозначен с надпис "Предлагана цена", поставен в плика с офертата
На разглеждане и оценяване подлежат офертите, които са подадени в определения
срок, отговарят на посочените изисквания и съдържат изискваните документи.
Забележка: Непредставянето на гореизложените документи или представянето им в незаверен вид е предпоставка за отстраняване на участника.
Приложение:
1. Образец на оферта
2. Декларации
3. Ценово предложение