• Размер на текста:
  • Намали размера на текста
  • Увеличи размера на текста

УТВЪРДИЛ:

НИКОЛАЙ АНГЕЛОВ

Кмет на Община Балчик


   На основание чл. 68 от Наредба, определяща реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на ОбС-Балчик и Заповед №211/22.02.2024 г. на Кмета на Община Балчик,

ОБЩИНА БАЛЧИК ОБЯВЯВА откриването на процедура за организация и провеждане на търг с тайно наддаване с  предмет  : Отдаване под наем чрез търг с тайно наддаване на части от имот публична-общинска собственост, представляващи терен за поставяне на 3 броя рекламно-информационни елементи с площ 36 кв. м.

 

1.      Цел на търга: Отдаване под наем на част от имот публична-общинска собственост:

 т.1.1 Част от поземлен имот, представляващ ПИ№ 02508.19.251 по кадастрална карта на гр. Балчик, за поставяне на 1 /един/ брой рекламно- информационен елемент с площ 12  кв.м.

т.1.2 Част от поземлен имот, представляващ ПИ№ 02508.7.141 по кадастрална карта на гр. Балчик, за поставяне на 1 /един/ брой рекламно- информационен елемент с площ 12  кв.м.

т.1.3 Част от поземлен имот, представляващ ПИ№ 02508.525.105 по кадастрална карта на гр. Балчик, за поставяне на 1 /един/ брой рекламно- информационен елемент с площ 12  кв.м.

2.    Отдаваната под наем част от общинския имот е за поставяне на 3 броя рекламно-информационни елементи.

3. Начална годишна наемна цена:

                   По т.1.1 за площ  от 12 кв.м.  в размер на 594 лв. /петстотин деветдесет и четири лева / без ДДС.

                    По т.1.2 за площ  от 12 кв.м.  в размер на 594 лв. /петстотин деветдесет и четири лева / без ДДС .

                   По т.1.3 за площ  от 12 кв.м.  в размер на 594 лв. /петстотин деветдесет и четири лева / без ДДС.

Стъпката на наддаване е в размер на 5 % /пет процента/ от началната цена.

4. Срок на договора: 3 /три/ години.

    След сключване на договора за наем, спечелилият участник следва да използва      отдадения под наем имот, съгласно описаното предназначение - за поставяне на 3 броя рекламно-информационни елементи.

5. Закупуване на тръжната документация - 12.00 лв. /дванадесет лева/ с включен ДДС, всеки работен ден от 01.03.2024 г. до 15.00 часа на 15.03.2024 г. от касата на ОбА - Балчик;

6. Краен срок за приемане на депозит за участие - до 15.00 часа на 15.03.2024 г.;

7. Краен срок за подаване на предложения за участие в търга - 15.30 часа на 15.03.2024 г. в деловодство, отдел ГРАО, Община Балчик, пл."21-септември" № 6.

8. Търгът ще се проведе на 20.03.2024 г. от 10.00 ч. в  зала на І -ви етаж в сградата на Община Балчик.

Огледът на имота се обезпечава от гл. специалист наеми, отдел "Образование, хуманитарни, социални и стопански дейности", след предварителна уговорка и представяне на документ за закупена тръжна документация в стая № 105 в ОбА - Балчик.

Лице за контакт:  Десислава Василева - Гл. специалист Наеми, тел: 0579 7 10 54