ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на конкурс за назначаване на държавен служител
Община Балчик, със седалище и адрес: обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, пл."21-ви септември" № 6, на основание чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, във връзка с чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител и заповед № 1409/07.12.2020 г. на кмета на Община Балчик,
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за назначаване на държавни
служители при следните условия:
Длъжност - Секретар на Община Балчик
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността - Секретар на Община Балчик:
- образователна степен - висше/магистър
- професионален опит - 4 години
- ранг - III младши
- предпочитана специалност - икономика, международни отношения, право, технически науки, социални дейности, публична администрация.
2. Кратко описание на длъжността съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
Секретарят на общината организира и отговаря за: дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им; деловодното обслужване, документооборота и общинския архив; дейността на звената по гражданска регистрация и административно обслужване; разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и на кмета на общината; работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица; поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и местните референдуми; настойничеството и попечителството; други функции, възложени му от кмета на общината, със закон или с друг нормативен акт.
Кандидатите следва да имат предвид, че след назначаването си не могат да извършват търговска дейност по смисъла на Търговския закон, да бъдат контрольори, управители или прокуристи в търговски дружества, търговски пълномощници, търговски представители, търговски посредници, синдици, ликвидатори или да участват в надзорни, управителни и контролни органи на търговски дружества и кооперации за времето на мандата им.
3. Минималният размер на основната заплата за длъжността се определя съобразно Приложение 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и е 1000 лв.
/Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението./
Начин на провеждане на конкурсите:
1. Първи етап - комисия разглежда и проверява подадените документи за съответствие с обявените изисквания за съответната длъжност.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемане на длъжността.
2. Втори етап - решаване на тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област.
Проверката ще обхваща познания на следните нормативни актове: Закон за местното самоуправление и местната администрация; Закон за администрацията; Закон за гражданската регистрация; Закон за достъп до обществена информация; Закон за държавния служител; Изборен кодекс и Семеен кодекс.
3. Трети етап - интервю с допуснатите кандидати.
Необходими документи за участие в конкурсната процедура:
1. Заявление за участие в конкурса, съгласно приложение № 3 към чл.17, ал. 2 от НПКПМДС;
2. декларация за обстоятелства по чл. 17, ал. 3.,т.1 от НПКПМДС;
3. копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
4. копия от официални документи за трудов стаж, служебен стаж, осигурителен стаж и за извършване на дейност в чужбина, доказващи продължителността и областта на професионален опит, при наличие на такива.;
5. други документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации по преценка на кандидата.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник /образец на пълномощно - приложение № 3 към чл.17, ал. 2 от НПКПМДС/.
Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се представят до 16.00 часа на 18.12.2020 г. на адрес: обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, пл."21-ви септември" № 6, стая № 204, Главен експерт ЧР лично от кандидатите или техни упълномощени представители, всеки работен ден от 08:30 до 16:00 часа.
Лице за контакт: Албена Златева
Телефон за контакт: 057971049
Общодостъпно място на което ще се обявяват списъците и всички съобщения във връзка с конкурсите:
- електронната страница на Община Балчик - mayor@balchik.bg.
СПИСЪК НА ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ (PDF)
СИСТЕМА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ ПРИ ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСНАТА ПРОЦЕДУРА ЗА ДЛЪЖНОСТТА (PDF)