Заседания на ОС / 2018 г.
- 31.10
- 24.09
- 01.08
- 04.07
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 22.02
- 08.02
- 31.01
- 21.12
- 30.11
- 20.11
- 10.11
- 06.11
- 02.10
- 05.09
- 27.07
- 29.06
- 24.05
- 27.04
- 23.03
- 23.02
- 26.01
- 22.12
- 29.11
- 20.10
- 23.09
- 28.07
- 30.06
- 24.05
- 28.04
- 07.04
- 24.02
- 21.01
- 22.12
- 25.11
- 28.10
- 14.09
- 29.07
- 02.07
- 03.06
- 24.05
- 29.04
- 08.04
- 25.02
- 28.01
- 22.12
- 25.11
- 29.10
- 30.09
- 10.09
- 30.07
- 25.06
- 22.05
- 23.04
- 27.02
- 30.01
- 22.01
- 19.12
- 13.12
- 07.11
- 05.11
- 30.09
- 12.09
- 18.07
- 13.06
- 24.05
- 09.05
- 18.04
- 09.04
- 29.03
- 12.03
- 21.02
- 29.01
- 18.12
- 29.11
- 02.11
- 18.10
- 18.10
- 13.09
- 26.07
- 28.06
- 24.05
- 26.04
- 29.03
- 22.02
- 25.01
- 11.01
- 14.12
- 16.11
- 19.10
- 20.09
- 27.07
- 29.06
- 01.06
- 24.05
- 25.04
- 30.03
- 28.02
- 26.01
- 22.12
- 17.11
- 02.11
- 11.10
- 11.10
- 20.09
- 26.07
- 30.06
- 24.05
- 16.05
- 09.05
- 31.03
- 07.03
- 25.02
- 28.01
- 17.12
- 30.11
- 25.11
- 04.11
- 04.11
- 15.10
- 17.09
- 03.09
- 30.07
- 25.06
- 28.05
- 24.05
- 28.04
- 26.03
- 13.02
- 18.12
- 27.11
- 30.10
- 25.09
- 31.07
- 26.06
- 29.05
- 24.05
- 24.04
- 27.03
- 27.02
- 13.02
- 30.01
- 19.12
- 05.12
- 31.10
- 26.09
- 22.08
- 25.07
- 10.07
- 27.06
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 21.02
- 31.01
- 20.12
- 29.11
- 30.10
- 27.09
- 16.08
- 17.07
- 28.06
- 24.05
- 17.05
- 26.04
- 26.03
- 09.03
- 17.02
- 26.01
- 28.12
- 15.12
- 08.12
- 15.11
- 04.11
- 14.10
- 20.09
- 30.08
- 27.07
- 19.07
- 07.06
- 24.05
- 28.04
- 31.03
- 09.03
- 17.02
- 31.01
- 17.12
- 30.11
- 26.10
- 14.10
- 30.09
- 15.09
- 17.08
- 30.06
- 28.05
- 24.05
- 17.05
- 30.04
- 31.03
- 26.02
- 29.01
- 21.01
- 21.12
- 16.12
- 12.11
- 30.10
- 09.10
- 24.09
- 22.07
- 14.07
- 24.05
- 18.05
- 15.05
- 06.04
- 31.03
- 12.03
- 27.02
- 22.01
- 30.06
- 24.06
- 12.06
- 24.05
- 12.05
- 16.04
- 16.04
- 28.03
- 11.03
- 29.02
- 31.01
- 15.01
Решение Протокол 29 от 18.10.2018 г.
По втора точка от дневния ред: Доклад за финансовото състояние на Търговските дружества за второто тримесечие на 2018 година, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 и т. 3 от Закона за публичните финанси.
Вносител: Николай Ангелов - кмет на общината
ЗА ИНФОРМАЦИЯ
1. „МБАЛ-Балчик"ЕООД е 100 % собственост на Община Балчик.
2. Финансово състояние на „МБАЛ-Балчик"ЕООД към 30.06.2018 г.
През второто тримесечие на 2018г., „МБАЛ-Балчик"ЕООД е реализирало приходи от обичайната си дейност в размер на 1 083 783 лева, от които предоставена субсидия от Община Балчик 430 000 лева., и е извършило разходи на стойност 1 206 717 лева. Съгласно отчета за приходи и разходи на „МБАЛ-Балчик"ЕООД е на загуба през второто тримесечие на 2018г., в размер на 122 934 лв.
Приходите на „МБАЛ-Балчик"ЕООД от РЗОК през ІІ-то тримесечие на 2018 г.,възлизат на 581 548 лв. Реализирани са допълнително приходи от продажба на стоки, услуги, потребителски такси, дарения и други в размер на 68 969 лв.
Разходите на „МБАЛ-Балчик"ЕООД през ІІ-то тримесечие на 2018г., възлизат на 1 206 717лв., от които:
- разходи за материали - 93 714 лева;
- разходи за ел.енергия - 41 861 лева;
- разходи за външни услуги - 77 515 лева;.
- разходи за амортизации - 184 400 лева;
- разходи за възнаграждения - 666 682 лева;
- разходи за осигуровки - 124 341лева;
- други разходи - 6 617 лева;
- финансови разходи - 2 141 лева;
Краткосрочните задължения на „МБАЛ-Балчик"ЕООД възлизат на 392 168лв.,
3. „МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР І БАЛЧИК" ЕООД е 100 % собственост на Община Балчик.
4. Финансово състояние на „МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР І БАЛЧИК"ЕООД към 30.06.2018 г.
През второто тримесечие на 2018 г., „МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР І БАЛЧИК"ЕООД е реализирало приходи от обичайната си дейност в размер на 270 000 лева, от които приходи от услуги 267 000 лева. и други приходи 3 000 лв., и е извършило разходи на стойност 270 000 лева., от които разходи за материали 53 000 лв., услуги - 30 000 лв., разходи за персонала - 211 000 лв., разходи за амортизация - 4 000 лв., и др.разходи 2 000 лв.
През второто тримесечие на 2018г., дружеството е на нулева печалба.
Краткосрочните задължения „МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР І БАЛЧИК"ЕООД възлизат на 50 000 лв., от които :
- задължения към персонала - 33 000 лева;
- осигурителни задължения - 6 000 лева;
- задължения към доставчици - 8 000 лева;
- данъчни задължения - 3 000 лева.
Вземанията на „МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР І БАЛЧИК"ЕООД от клиенти и доставчици са в размер на 33 000 лв.
5. КИБЕЛА-2014"ЕАД е 100 % собственост на Община Балчик.
6. Финансово състояние на „КИБЕЛА-2014"ЕАД към 30.06.2018г.
През второто тримесечие на 2018г., „КИБЕЛА-2014"ЕАД е реализирала приходи от обичайната си дейност в размер на 7 000 лева, от които приходи от услуги 7 000 лева , и е извършило разходи на обща стойност 11 000 лева., от които разходи за материали 3 000 лв., външни услуги - 3 000 лв., други разходи - 5 000 лв.
През второто тримесечие на 2018г., дружеството е на загуба в размер на 4 000 лева.
- Краткосрочните задължения „КИБЕЛА-2014"ЕАД възлизат на 0 лева.