Заседания на ОС / 2018 г.
- 31.10
- 24.09
- 01.08
- 04.07
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 22.02
- 08.02
- 31.01
- 21.12
- 30.11
- 20.11
- 10.11
- 06.11
- 02.10
- 05.09
- 27.07
- 29.06
- 24.05
- 27.04
- 23.03
- 23.02
- 26.01
- 22.12
- 29.11
- 20.10
- 23.09
- 28.07
- 30.06
- 24.05
- 28.04
- 07.04
- 24.02
- 21.01
- 22.12
- 25.11
- 28.10
- 14.09
- 29.07
- 02.07
- 03.06
- 24.05
- 29.04
- 08.04
- 25.02
- 28.01
- 22.12
- 25.11
- 29.10
- 30.09
- 10.09
- 30.07
- 25.06
- 22.05
- 23.04
- 27.02
- 30.01
- 22.01
- 19.12
- 13.12
- 07.11
- 05.11
- 30.09
- 12.09
- 18.07
- 13.06
- 24.05
- 09.05
- 18.04
- 09.04
- 29.03
- 12.03
- 21.02
- 29.01
- 18.12
- 29.11
- 02.11
- 18.10
- 18.10
- 13.09
- 26.07
- 28.06
- 24.05
- 26.04
- 29.03
- 22.02
- 25.01
- 11.01
- 14.12
- 16.11
- 19.10
- 20.09
- 27.07
- 29.06
- 01.06
- 24.05
- 25.04
- 30.03
- 28.02
- 26.01
- 22.12
- 17.11
- 02.11
- 11.10
- 11.10
- 20.09
- 26.07
- 30.06
- 24.05
- 16.05
- 09.05
- 31.03
- 07.03
- 25.02
- 28.01
- 17.12
- 30.11
- 25.11
- 04.11
- 04.11
- 15.10
- 17.09
- 03.09
- 30.07
- 25.06
- 28.05
- 24.05
- 28.04
- 26.03
- 13.02
- 18.12
- 27.11
- 30.10
- 25.09
- 31.07
- 26.06
- 29.05
- 24.05
- 24.04
- 27.03
- 27.02
- 13.02
- 30.01
- 19.12
- 05.12
- 31.10
- 26.09
- 22.08
- 25.07
- 10.07
- 27.06
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 21.02
- 31.01
- 20.12
- 29.11
- 30.10
- 27.09
- 16.08
- 17.07
- 28.06
- 24.05
- 17.05
- 26.04
- 26.03
- 09.03
- 17.02
- 26.01
- 28.12
- 15.12
- 08.12
- 15.11
- 04.11
- 14.10
- 20.09
- 30.08
- 27.07
- 19.07
- 07.06
- 24.05
- 28.04
- 31.03
- 09.03
- 17.02
- 31.01
- 17.12
- 30.11
- 26.10
- 14.10
- 30.09
- 15.09
- 17.08
- 30.06
- 28.05
- 24.05
- 17.05
- 30.04
- 31.03
- 26.02
- 29.01
- 21.01
- 21.12
- 16.12
- 12.11
- 30.10
- 09.10
- 24.09
- 22.07
- 14.07
- 24.05
- 18.05
- 15.05
- 06.04
- 31.03
- 12.03
- 27.02
- 22.01
- 30.06
- 24.06
- 12.06
- 24.05
- 12.05
- 16.04
- 16.04
- 28.03
- 11.03
- 29.02
- 31.01
- 15.01
- Решение 334
- Решение 335
- Решение 336
- Решение 337
- Решение 338
- Решение 339
- Решение 340
- Решение 341
- Решение 342
- Решение 343
- Решение 344
- Решение 345
- Решение 346
- Решение 347
- Решение 348
- Решение 349
- Решение 350
- Решение 351
- Решение 352
- Решение 353
- Решение 354
- Решение 355
- Решение 356
- Решение 357
- Решение 358
- Решение 359
- Решение 360
Решение 353 Протокол 23 от 26.04.2018 г.
По двадесета точка от дневния ред: Приемане промени в Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Балчик.
Вносител: Николай Ангелов - кмет на общината
РЕШЕНИЕ № 353: На основание чл. 21, ал. 1, т. 7от Закона за местното самоуправление и местната администрация /ЗМСМА/, чл. 9 от Закона за местните данъци и такси, чл.11, ал.3 предложение второ от ЗНА.
Р Е Ш И:
Приема изменения и допълнения в действащата Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Балчик, както следва:
§1
В чл. 22 ал.1 правят следните изменения и допълнения:
1.В І зона думите « ул.Черно море» в с.Кранево се заменят с «всички улици попадащи в пространството между ул.»България» и Черно море.
§2
В чл. 43 се правят следните изменения и допълнения:
1. В т.32 се добавят:
т.32.1. Одобряване на план за безопасност и здраве на основание чл. 156б, ал. 1, т. 2 от ЗУТ, обикновена услуга - 30лв. - срок за изпълнение 14 дни.
т.32.2. Одобряване на план за управление на строителните отпадъци на основание чл. 156б, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, обикновена услуга - 30лв. - срок за изпълнение 14 дни.
§3
В чл.45 се правят следните изменения и допълнения:
1. В таблица първо се коригира номерацията, в т.1,2,3 и 4 след текста се добавя „ За извозените тонове се дължат отчисления по чл.60 и 64 от Закона за управление на отпадъците".
№ |
Наименование на услугата
|
Обикновена услуга |
Бърза услуга |
||
сума |
срок |
сума |
срок |
||
1 |
Определяне маршрут за извозване на строителни отпадъци и земни маси - съгласно чл. 4, т. 10 от Наредбата за управление на отпадъците на територията на Община Балчик до претоварна станция. За извозените тонове се дължат отчисления по чл.60 и 64 от Закона за управление на отпадъците |
10,00 лв.+ 25,00 лв./тон |
7 дни |
25,00 лв. + 25,00 лв./тон |
3 дни |
2 |
Определяне маршрут за извозване на строителни отпадъци и земни маси - съгласно чл. 4, т. 10 от Наредбата за управление на отпадъците на територията на Община Балчик до регионално депо Стожер. За извозените тонове се дължат отчисления по чл.60 и 64 от Закона за управление на отпадъците. |
10,00 лв.+ 5,00 лв./тон |
7 дни |
25,00 лв. + 5,00 лв./тон |
3 дни |
3 |
Определяне маршрут за извозване на битови, растителни, животински и промишлени неопасни - чл.4 от Наредбата за управление на отпадъците на територията на Община Балчик до претоварна станция. За извозените тонове се дължат отчисления по чл.60 и 64 от Закона за управление на отпадъците. |
10,00 лв.+ +88,00 лв./тон |
7 дни |
25,00 лв. +88,00 лв./тон |
3 дни |
4 |
Определяне маршрут за извозване на битови, растителни, животински и промишлени неопасни - чл.4 от Наредбата за управление на отпадъците на територията на Община Балчик до регионално депо Стожер. За извозените тонове се дължат отчисления по чл.60 и 64 от Закона за управление на отпадъците. |
10,00 лв. +50,00 лв./тон |
7 дни |
25,00 лв. +50,00 лв./тон |
3 дни |
5 |
Издаване на разрешение за премахване на дървета и храсти от собственика, инвеститора или други лица върху терен - частна или общинска собственост |
10,00 лв. |
7 дни |
25,00 лв. |
3 дни |
6 |
Издаване на разрешение за премахване на дървета и храсти, находящи се в земеделска земя |
10,00 лв. |
7 дни |
25,00 лв. |
3дни |
7 |
Издаване позволително за лечебни растения от земи, гори, води и водни площи - общинска собственост |
20,00 лв. |
7 дни |
30,00 лв. |
2 дни |
8 |
Издаване на удостоверение за данъчна оценка по чл.264, ал.1 от ДОПК, в т.ч.: - за декларирани имоти по реда на чл.14 от ЗМДТ и имоти, представляващи земеделски земи и гори - за имоти, молбата за които се подава едновременно с декларацията по чл.14 от ЗМДТ - за учредяване на право на строеж и незавършено строителство и право на ползване Забележка: Посочената такса е за един обект, за всеки следващ обект се заплаща 15 лева. |
10,00 лв. 15,00 лв. 20,00 лв. |
14 дни 14 дни 14 дни |
25,00 лв. 30,00 лв. 40,00 лв. |
3 дни 3 дни 3 дни |
9 |
Издаване на удостоверение за декларирани данни |
3,00 лв. |
Веднага |
|
|
10 |
Издаване на удостоверения за дължим и платен данък върху наследствата |
3,00 лв. |
3 дни |
|
|
11 |
Издаване на удостоверения за наличие или липса на задължения |
10,00 лв. |
7 дни |
|
|
12 |
Издаване на дубликат от подадена данъчна декларация |
5,00 лв. |
7 дни |
|
|
13 |
Издаване на удостоверение за платен данък върху превозни средства |
3,00 лв. |
Веднага |
|
|
14 |
Издаване на удостоверение за платен данък върху недвижим имот и такса битови отпадъци |
3,00 лв. |
Веднага |
|
|
§4
В чл.56 ал.1 се правят следните изменения и допълнения:
1.Добавят се в таблица след т.48 следните точки и текст:
49 |
Зала ТИЦ „6- ти етаж", 200 места |
250.00 лв./ден |
50 |
Изложбена площ ТИЦ „3-ти етаж" без оборудване |
100 лв./ден |
51 |
Изложбени площи на открито |
2.00 лв. 1 кв. м./ден |
52 |
Озвучаване на зали + 2 бр. микрофони |
100.00 лв./ден |
53 |
Допълнителен микрофон |
10.00 лв. за 1 бр. на ден |
54 |
Наем екран |
20.00 лв./ден |
55 |
Наем мултимедия |
40.00 лв./ден |
56 |
Наем постерни табла |
10.00 лв./ден |
57 |
Наем подиум |
12лв. на кв.м./ден |
58 |
Ферма с покрив |
800лв./ден |
59 |
Задна конструкция - ферма |
8лв.на кв.м./ден |
60 |
Наем офис стол за 1 бр. |
2.00 лв./ден |
61 |
Наем градински стол за 1 бр. |
1.00 лв./ден |
62 |
Наем работна маса - за 1 бр. |
6.00 лв./ден |
63 |
Наем работна маса на открито -за 1 бр. на ден |
6.00 лв./ден |
64 |
Стойки за знамена- стандартни - за 1 бр. |
15.00 лв./ден |
65 |
Стойки за знамена - настолни - за 1 бр. |
2.00 лв./ден |
66 |
Наем витрини - за 1 бр. |
15.00 лв./ден |
67 |
Наем офис-помещение, оборудвано с компютър и интернет |
30.00 лв./ден |
68 |
Наем флипчарт постер - за 1 бр. |
10.00 лв./ден |
69 |
Копирни услуги |
0.05 лв./стр. |
70 |
Наем коктейлна маса "Щъркел" с калъф- за 1 бр. |
15.00 лв./ден |
За услугите за техническо обезпечаване на събития включени в културния календар на Община Балчик и/или субсидирани от бюджета на общината не се дължат такси.
&5 Промяната в Наредбата влиза в сила след датата на обнародването и в местния печат.
ПОИМЕННО ГЛАСУВАНЕ, в залата присъствали - 18 общински съветници
„ЗА" - 18; „ПРОТИВ" - 0; „ВЪЗДЪРЖАЛИ СЕ" - 0