Заседания на ОС / 2016 г.
- 31.10
- 24.09
- 01.08
- 04.07
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 22.02
- 08.02
- 31.01
- 21.12
- 30.11
- 20.11
- 10.11
- 06.11
- 02.10
- 05.09
- 27.07
- 29.06
- 24.05
- 27.04
- 23.03
- 23.02
- 26.01
- 22.12
- 29.11
- 20.10
- 23.09
- 28.07
- 30.06
- 24.05
- 28.04
- 07.04
- 24.02
- 21.01
- 22.12
- 25.11
- 28.10
- 14.09
- 29.07
- 02.07
- 03.06
- 24.05
- 29.04
- 08.04
- 25.02
- 28.01
- 22.12
- 25.11
- 29.10
- 30.09
- 10.09
- 30.07
- 25.06
- 22.05
- 23.04
- 27.02
- 30.01
- 22.01
- 19.12
- 13.12
- 07.11
- 05.11
- 30.09
- 12.09
- 18.07
- 13.06
- 24.05
- 09.05
- 18.04
- 09.04
- 29.03
- 12.03
- 21.02
- 29.01
- 18.12
- 29.11
- 02.11
- 18.10
- 18.10
- 13.09
- 26.07
- 28.06
- 24.05
- 26.04
- 29.03
- 22.02
- 25.01
- 11.01
- 14.12
- 16.11
- 19.10
- 20.09
- 27.07
- 29.06
- 01.06
- 24.05
- 25.04
- 30.03
- 28.02
- 26.01
- 22.12
- 17.11
- 02.11
- 11.10
- 11.10
- 20.09
- 26.07
- 30.06
- 24.05
- 16.05
- 09.05
- 31.03
- 07.03
- 25.02
- 28.01
- 17.12
- 30.11
- 25.11
- 04.11
- 04.11
- 15.10
- 17.09
- 03.09
- 30.07
- 25.06
- 28.05
- 24.05
- 28.04
- 26.03
- 13.02
- 18.12
- 27.11
- 30.10
- 25.09
- 31.07
- 26.06
- 29.05
- 24.05
- 24.04
- 27.03
- 27.02
- 13.02
- 30.01
- 19.12
- 05.12
- 31.10
- 26.09
- 22.08
- 25.07
- 10.07
- 27.06
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 21.02
- 31.01
- 20.12
- 29.11
- 30.10
- 27.09
- 16.08
- 17.07
- 28.06
- 24.05
- 17.05
- 26.04
- 26.03
- 09.03
- 17.02
- 26.01
- 28.12
- 15.12
- 08.12
- 15.11
- 04.11
- 14.10
- 20.09
- 30.08
- 27.07
- 19.07
- 07.06
- 24.05
- 28.04
- 31.03
- 09.03
- 17.02
- 31.01
- 17.12
- 30.11
- 26.10
- 14.10
- 30.09
- 15.09
- 17.08
- 30.06
- 28.05
- 24.05
- 17.05
- 30.04
- 31.03
- 26.02
- 29.01
- 21.01
- 21.12
- 16.12
- 12.11
- 30.10
- 09.10
- 24.09
- 22.07
- 14.07
- 24.05
- 18.05
- 15.05
- 06.04
- 31.03
- 12.03
- 27.02
- 22.01
- 30.06
- 24.06
- 12.06
- 24.05
- 12.05
- 16.04
- 16.04
- 28.03
- 11.03
- 29.02
- 31.01
- 15.01
Решение 210 Протокол 16 от 20.09.2016 г.
По петнадесета точка от дневния ред: Приемане на актуализиран бюджет на капиталовите разходи в частта за основни ремонти на община Балчик за 2016 година.
Вносител: Николай Ангелов - кмет на общината
РЕШЕНИЕ 210: 1. Общински съвет Балчик приема актуализирана инвестиционната програма за 2016 година в частта и за основните ремонти в размер на 3 215 415 лева (поименен списък по обекти, видове разходи и източници на финансиране във вид било-става), съгласно Приложение № 1.
2. Одобрява разпределението на целевата субсидия за капиталови разходи, в частта и за основните ремонти на четвъртокласната пътна мрежа в размер на 314 200 лв., в т.ч.:
2.1. Ремонт четвъртокласна пътна мрежа в размер на 314 200 лв.
2.1.1 DOB 1107 - / II-71, Добрич-Батово / - Одърци - граница община (Добрич-Балчик)-Храброво-Бобовец-Стражица-/ DOB 2004 / - 54 250 лв;
2.1.2 Отсечка от Претоварна станция за ТБО до главен път I-9 - 176 250 лв;
2.1.3 DOB 3160 - /DOB 1149, Топола - Балчик / - граница община (Каварна-Балчик) - к.к.Тузлата- / DOB 1149 / - 20 350 лв.;
2.1.4 DOB 3016 - / II-27 / Балчик - Помпена станция - 22 500 лв.;
2.1.5. DOB 1149 - / I-9, Каварна-Балчик / - Топола - м. Икантълъка - граница община (Каварна- Балчик) - м.Тузлата - Балчик - Албена / I-9 / - 7 950 ;
2.1.6. DOB 3008 - / DOB 2142, Гурково - Царичино / - Брястово - 32 900 лв.
3. Одобрява разпределението на целевата субсидия за капиталови разходи, в частта и за основните ремонти обекти в размер на 184 537 лева, както следва:
3.1. Основен ремонт ДГ № 2"Знаме на мира" - 86 198 лв.
3.2. Основен ремонт Физкултурен салон ОУ"Кирил и Методий" - 98 339 лв.
4. Одобрява разпределението на целевата субсидия за капиталови разходи, за придобиване на дълготрайни материални активи, в размер на 36 963 лева, както следва:
4.1. Доставка пожароизвестителна инсталация ДГ № 2 "Знаме на мира" - 8 484 лв.
4.2. Доставка отоплителна инсталация ДГ № 2 "Знаме на мира" - 25 318 лв.
4.3. Доставка на преместваеми футболни врати физк.салон ОУ"Кирил и Методий" -1 293 лв.
4.4.Доставка на баскетболни табла с рингове физк.салон ОУ"Кирил и Методий" -1 868 лв.
5. Общински съвет задължава Кмета на Общината да предприеме последващи мерки за изпълнение на решението.
В залата присъстват 15 общински съветници
Поименно гласуване
15 „ЗА", 0 „ПРОТИВ", 0 „ВЪЗДЪРЖАЛИ СЕ"