Заседания на ОС / 2016 г.
- 31.10
- 24.09
- 01.08
- 04.07
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 22.02
- 08.02
- 31.01
- 21.12
- 30.11
- 20.11
- 10.11
- 06.11
- 02.10
- 05.09
- 27.07
- 29.06
- 24.05
- 27.04
- 23.03
- 23.02
- 26.01
- 22.12
- 29.11
- 20.10
- 23.09
- 28.07
- 30.06
- 24.05
- 28.04
- 07.04
- 24.02
- 21.01
- 22.12
- 25.11
- 28.10
- 14.09
- 29.07
- 02.07
- 03.06
- 24.05
- 29.04
- 08.04
- 25.02
- 28.01
- 22.12
- 25.11
- 29.10
- 30.09
- 10.09
- 30.07
- 25.06
- 22.05
- 23.04
- 27.02
- 30.01
- 22.01
- 19.12
- 13.12
- 07.11
- 05.11
- 30.09
- 12.09
- 18.07
- 13.06
- 24.05
- 09.05
- 18.04
- 09.04
- 29.03
- 12.03
- 21.02
- 29.01
- 18.12
- 29.11
- 02.11
- 18.10
- 18.10
- 13.09
- 26.07
- 28.06
- 24.05
- 26.04
- 29.03
- 22.02
- 25.01
- 11.01
- 14.12
- 16.11
- 19.10
- 20.09
- 27.07
- 29.06
- 01.06
- 24.05
- 25.04
- 30.03
- 28.02
- 26.01
- 22.12
- 17.11
- 02.11
- 11.10
- 11.10
- 20.09
- 26.07
- 30.06
- 24.05
- 16.05
- 09.05
- 31.03
- 07.03
- 25.02
- 28.01
- 17.12
- 30.11
- 25.11
- 04.11
- 04.11
- 15.10
- 17.09
- 03.09
- 30.07
- 25.06
- 28.05
- 24.05
- 28.04
- 26.03
- 13.02
- 18.12
- 27.11
- 30.10
- 25.09
- 31.07
- 26.06
- 29.05
- 24.05
- 24.04
- 27.03
- 27.02
- 13.02
- 30.01
- 19.12
- 05.12
- 31.10
- 26.09
- 22.08
- 25.07
- 10.07
- 27.06
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 21.02
- 31.01
- 20.12
- 29.11
- 30.10
- 27.09
- 16.08
- 17.07
- 28.06
- 24.05
- 17.05
- 26.04
- 26.03
- 09.03
- 17.02
- 26.01
- 28.12
- 15.12
- 08.12
- 15.11
- 04.11
- 14.10
- 20.09
- 30.08
- 27.07
- 19.07
- 07.06
- 24.05
- 28.04
- 31.03
- 09.03
- 17.02
- 31.01
- 17.12
- 30.11
- 26.10
- 14.10
- 30.09
- 15.09
- 17.08
- 30.06
- 28.05
- 24.05
- 17.05
- 30.04
- 31.03
- 26.02
- 29.01
- 21.01
- 21.12
- 16.12
- 12.11
- 30.10
- 09.10
- 24.09
- 22.07
- 14.07
- 24.05
- 18.05
- 15.05
- 06.04
- 31.03
- 12.03
- 27.02
- 22.01
- 30.06
- 24.06
- 12.06
- 24.05
- 12.05
- 16.04
- 16.04
- 28.03
- 11.03
- 29.02
- 31.01
- 15.01
- Решение
- Решение 112
- Решение 113
- Решение 114
- Решение 115
- Решение 116
- Решение 117
- Решение 118
- Решение 119
- Решение 120
- Решение 121
- Решение 122
- Решение 123
- Решение 124
- Решение 125
- Решение 126
- Решение 127
- Решение 128
- Решение 129
- Решение 130
- Решение 131
- Решение 132
- Решение 133
- Решение 134
- Решение 135
- Решение 136
- Решение 137
- Решение 138
- Решение 139
- Решение 140
- Решение 141
- Решение 142
- Решение 143
- Решение 144
- Решение 145
- Решение 146
Решение 129 Протокол 12 от 16.05.2016 г.
По деветнадесета точка от дневния ред: Приемане на решение за частично финансиране на одобрен и изпълнен проект „Подобряване на туристическите атракции и свързаните с тях инфраструктури на територията на Община Балчик" по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/005, сключен между Община Балчик и Министерство на регионалното развитие и благоустройство.
Вносител: Николай Ангелов - кмет на общината
РЕШЕНИЕ 129: На основание чл. 21, ал. 2, във връзка с чл. 21, ал. 1, т. 6 от ЗМСМА Общински съвет Балчик,
1. Дава съгласие да се финансира проект„Подобряване на туристическите атракции и свързаните с тях инфраструктури на територията на Община Балчик", изпълнен по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/005 със средства на общинския бюджет в размер на 514 075,60 лв. (петстотин и четиринадесет хиляди седемдесет и пет лева и 60 ст.), представляващи не одобрените разходи както следва:
- По бюджетно перо 1.1.1 „Разходи за ръководител на проект"-неверифицирани разходи - 369.54 лв.
- По бюджетно перо 1.1.2.3„Разходи за технически и финансов персонал"-неверифицирани разходи - 1451,08 лв.
- По бюджетно перо 1.1.2.4„Разходи за административен/помощен персонал"-неверифицирани разходи - 153,14 лв.
- По бюджетно перо 2.2.„Разходи за строителни и монтажни работи "- неверифицирани разходи- 121578,07 лв. с ДДС .
- По бюджетно перо 2.3.1. „Подготовка на инвестиционни проекти" - неверифицирани разходи - 14310,00 лв. с ДДС .
- По бюджетно перо 2.3.2. „Подготовка на инвестиционни проекти" - неверифицирани разходи - 14850,00 лв. с ДДС .
- По бюджетно перо 2.5.1. „Разходи за авторски надзор" - неверифицирани разходи -624,11 лв. с ДДС.
- По бюджетно перо 2.5.2 „Разходи за авторски надзор„ - неверифицирани разходи - 108,54 лв. с ДДС .
- По бюджетно перо 2.5.3 „Разходи за авторски надзор„ - неверифицирани разходи - 434,16 лв. с ДДС .
- По бюджетно перо 2.6. „Разходи за строителен надзор „ - неверифицирани разходи - 7457,36 лв. с ДДС .
- По бюджетно перо 2.7.„Разходи свързвани с въвеждането на обекта в експлоатация „ - 63,00 лв., с ДДС.
- По бюджетно перо 2.9.„Други разходи„ - 1041,96 лв., с ДДС.
- По бюджетно перо 3.1.„Разходи за закупуване на съор-я, оборудване и обзавеждане„ - 235652,16 лв., с ДДС.
- По бюджетно перо 4.1.„Разходи за публичност„ - 408,26 лв., с ДДС.
- По бюджетно перо 4.2.„Разходи за одит„ - 876,00 лв., с ДДС.
- По бюджетно перо 5.1.„Разходи за външни услуги, свързани с обучение„ - 19736,30 лв., с ДДС.
- Предварително извършени бюджетни плащания във връзка с обследвания ,оценка на съответствие и др. непризнати от Управляващия орган - 94961,92 лева.
2. Приема собствения принос на Община Балчик по проекта в размер на 1 066 744,54 лв.
3. Възлага на Кмета на Община Балчик да извърши всички необходими правни и фактически действия за изпълнение на решението.
Присъстващи в залата - 16 общински съветници, гласували
15 „ЗА", 0 „ПРОТИВ", 1 „ВЪЗДЪРЖАЛИ СЕ"