• Размер на текста:
  • Намали размера на текста
  • Увеличи размера на текста

Решение 63 Протокол 6 от 26.01.2017 г.


ОТМЕНЕНО С РЕШЕНИЕ № 72, ПРОТОКОЛ № 7 ОТ 28.02.2017 Г.

По осма точка от дневния ред: Отдаване под наем на части от имоти - публична общинска собственост, чрез провеждане на публично оповестен конкурс за поставяне на рекламно-информационни елементи.

Вносител: Николай Ангелов - кмет на общината

РЕШЕНИЕ № 63: На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА; чл. 14, ал. 7 от ЗОС; чл. 16  /1/ и /2/ от НОРПУРОИ на ОбС - Балчик, приета с решение № 238 по Протокол № 27/27.02.2009 г., изм. и доп. с Решение № 748 по Протокол 59/17.02.2011 г. и Решение № 531 по Протокол № 37/27.02.2014 г., Общински съвет Балчик реши:

1. Да бъдат отдадени под наем в части от имоти - публична общинска собственост за поставяне на:

1.1. 16 бр. рекламно информационни елементи, всеки с площ 0,88 м2 /обща площ 14,08 м2/, разположени на стълбове на улично осветление по улиците на гр. Балчик /съгласно схема/.

1.2.  1 бр. поставяем рекламен елемент с площ 0,88 м2 на самостоятелна стойка, разположен в зелена площ на ул. "Дунав", гр. Балчик /съгласно схема/.

1.3.  1 бр. рекламно информационен елемент с площ 0,88 м2, разположен на стълб на улично осветление във в.з "Сборно място", гр. Балчик /съгласно схема/.

1.4.  1 бр. рекламно информационен елемент с площ 0,88 м2, разположен на стълб на улично осветление във в.з "Бели скали", гр. Балчик /съгласно схема/.

         1.5. 2 бр. рекламно информационни елементи, всеки с площ 0,88 м2 /обща площ 1,76 м2/, разположени на стълбове на улично осветление в к.к Албена /съгласно схема/.

1.6. 1 бр. рекламно информационен елемент с площ 0,88 м2, разположен на стълб на улично осветление във в.з "Фиш-фиш", гр. Балчик /съгласно схема/.

1.7. 1 бр. рекламно информационен елемент с площ 0,88 м2, разположен на стълб на улично осветление във в.з "Изгрев", гр. Балчик /съгласно схема/.

1.8. 1 бр. рекламно информационен елемент с площ 0,88 м2, разположен на стълб на улично осветление във в.з "Овчаровски плаж", гр. Балчик /съгласно схема/.

1.9. 1 бр. рекламно информационен елемент с площ 0,88 м2, разположен на стълб на улично осветление на улица в с. Оброчище, общ. Балчик /съгласно схема/.

1.10. 5 бр. рекламно информационни елементи, всеки с площ 0,88 м2 /обща площ 4,40 м2/, разположени на стълбове на улично осветление по улиците на с. Кранево, общ. Балчик /съгласно схема/.

 за срок от 5 год. /пет години/, чрез провеждане на публично оповестен конкурс.

             2. Утвърждава начални годишни наемни цени при провеждане на процедурата за отдаване под наем чрез публично оповестен конкурс в размер на :

     по т. 1.1. 686,40 лв. /шестстотин осемдесет и шест лева и четиридесет стотинки/, без ДДС.

       по т. 1.2. 42,90 лв. /четиридесет и два лева и деветдесет стотинки/, без ДДС.

       по т. 1.3. 42,90 лв. /четиридесет и два лева и деветдесет стотинки/, без ДДС.

       по т. 1.4. 42,90 лв. /четиридесет и два лева и деветдесет стотинки/, без ДДС.

       по т. 1.5. 85,80 лв. /осемдесет и пет лева и осемдесет стотинки/, без ДДС.

       по т. 1.6. 42,90 лв. /четиридесет и два лева и деветдесет стотинки/, без ДДС.

       по т. 1.7. 42,90 лв. /четиридесет и два лева и деветдесет стотинки/, без ДДС.

       по т. 1.8. 42,90 лв. /четиридесет и два лева и деветдесет стотинки/, без ДДС.

       по т. 1.9. 42,90 лв. /четиридесет и два лева и деветдесет стотинки/, без ДДС.

       по т. 1.10. 214,50 лв. /двеста и четиринадесет лева и петдесет стотинки/, без ДДС, съгл. Раздел VІІ, чл. 22, ал.1 от Наредба за реда и условията за поставяне на преместваеми обекти на територията на Община Балчик.

3. Кандидатите за участие следва да са регистрирани по ТЗ.

      4. След спечелване на конкурса и сключване на Договор за наем, наемателят се задължава да извърши всички последващи действия, касаещи издаване разрешения за поставяне на рекламно - информационни елементи.

     5.Упълномощава кмета на Община Балчик да извърши всички последващи правни и фактически действия по изпълнение на решението.

ПОИМЕННО ГЛАСУВАНЕ,  в залата присъстват - 17 общински съветници

17 „ЗА", 0 „ПРОТИВ", 0 „ВЪЗДЪРЖАЛИ СЕ"