• Размер на текста:
  • Намали размера на текста
  • Увеличи размера на текста

Решение 724 Протокол 57 от 17.12.2010 г.

8. Предложение за определяне на работна група за наблюдение на Общински план за развитие 2005-2013 година.

    Вносител: Николай Ангелов - кмет на община Балчик

РЕШЕНИЕ 724: На основание на чл. 21, ал. 1, т. 12 и ал. 2 от ЗМСМА, във връзка с раздел 6 от Общински план за развитие 2005-2013 г. (Приет с Решение № 247 от 30.08.2005 г. на Общински съвет и актуализиран с Решение № 658 от 31.05.2007 г.), Общински съвет - Балчик:

РЕШИ:

1.          Да се сформира 9 членна работна група за наблюдение на Общински план за развитие 2005-2013 г., в  следния състав:

Председател:  Главен секретар на община Балчик

и Членове:  

1.     Председател на Постоянната комисия по "Туризъм, селско стопанство, стопански  дейности" към Общински съвет - Балчик

2.     Председател на Постоянната комисия по "Устройство на територията, строителство и  екология" към Общински съвет - Балчик

3.     Главен архитект на Община Балчик

4.     Директор Дирекция АПИО към Общинска администрация - Балчик

5.     Директор Дирекция БФС към Общинска администрация - Балчик

6.     Директор Дирекция МДТХСД към Общинска администрация - Балчик

7.     Директор Дирекция ТЕМСЕ към Общинска администрация - Балчик

8.     Директор Дирекция УТСИ към Общинска администрация - Балчик


2.          Организацията и функционирането на Групата за наблюдение да бъде в следния ред:

2.1. Групата за наблюдение да се събира от своя председател най-малко веднъж на два месеца, като за дейността си съставя протоколи;

2.2. Решенията на Групата за наблюдение да се взимат с обикновено мнозинство при присъствие най-малко на 2/3 от състава й.

3.          При упражняване на своите правомощия Групата за наблюдение да осъществява следните дейности:

3.1. Да разглежда и предлага за утвърждаване индикаторите за наблюдение на степента на изпълнение на плана;

3.2. Периодично да извършва преглед на постигнатия напредък и докладва два пъти годишно (до 30 юни и до 31 декември)  на ръководството на общината състоянието и възможните мерки;

3.3. Да обсъжда резултатите и степента на достигане на целите и приоритетите, изготвя отчет за постигнатите резултати;

3.4. Да разглежда резултатите от междинната оценка (ако такава е възложена) и прави предложение пред ръководството на общината за предприемане на необходимите действия;

3.5. Ежегодно, до 30 ноември да изготвя доклад за изпълнението, като предлага мерки за промяна, ако това е наложително. Докладът и мерките се предлагат на Кмета за последващо внасяне и разглеждане от Общинския съвет;

3.6. Да прави предложения за усъвършенстване на Общинския план за развитие, както и за преразпределяне на средствата по мерките, програмите и проектите.

3.7. Да изготвя регулярни или конкретни отчети, които да предоставя на Общинския съвет и Кмета на община Балчик. В отчетите да се оценява и прогреса при реализацията на Общинския план за развитие и изпълнението на показателите и индикаторите.

4.     Упълномощава Кмета на Община Балчик, да извърши последващите фактически действия по изпълнение на настоящото решение.

5.     При промяна в списъчния състав Кмета на Община Балчик се задължава да направи необходимата корекция в издадената заповед.

Гласували със "За" - 13, "Против" - 0, "Въздържал се" - 0