Заседания на ОС / 2024 г.
- 31.10
- 24.09
- 01.08
- 04.07
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 22.02
- 08.02
- 31.01
- 21.12
- 30.11
- 20.11
- 10.11
- 06.11
- 02.10
- 05.09
- 27.07
- 29.06
- 24.05
- 27.04
- 23.03
- 23.02
- 26.01
- 22.12
- 29.11
- 20.10
- 23.09
- 28.07
- 30.06
- 24.05
- 28.04
- 07.04
- 24.02
- 21.01
- 22.12
- 25.11
- 28.10
- 14.09
- 29.07
- 02.07
- 03.06
- 24.05
- 29.04
- 08.04
- 25.02
- 28.01
- 22.12
- 25.11
- 29.10
- 30.09
- 10.09
- 30.07
- 25.06
- 22.05
- 23.04
- 27.02
- 30.01
- 22.01
- 19.12
- 13.12
- 07.11
- 05.11
- 30.09
- 12.09
- 18.07
- 13.06
- 24.05
- 09.05
- 18.04
- 09.04
- 29.03
- 12.03
- 21.02
- 29.01
- 18.12
- 29.11
- 02.11
- 18.10
- 18.10
- 13.09
- 26.07
- 28.06
- 24.05
- 26.04
- 29.03
- 22.02
- 25.01
- 11.01
- 14.12
- 16.11
- 19.10
- 20.09
- 27.07
- 29.06
- 01.06
- 24.05
- 25.04
- 30.03
- 28.02
- 26.01
- 22.12
- 17.11
- 02.11
- 11.10
- 11.10
- 20.09
- 26.07
- 30.06
- 24.05
- 16.05
- 09.05
- 31.03
- 07.03
- 25.02
- 28.01
- 17.12
- 30.11
- 25.11
- 04.11
- 04.11
- 15.10
- 17.09
- 03.09
- 30.07
- 25.06
- 28.05
- 24.05
- 28.04
- 26.03
- 13.02
- 18.12
- 27.11
- 30.10
- 25.09
- 31.07
- 26.06
- 29.05
- 24.05
- 24.04
- 27.03
- 27.02
- 13.02
- 30.01
- 19.12
- 05.12
- 31.10
- 26.09
- 22.08
- 25.07
- 10.07
- 27.06
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 21.02
- 31.01
- 20.12
- 29.11
- 30.10
- 27.09
- 16.08
- 17.07
- 28.06
- 24.05
- 17.05
- 26.04
- 26.03
- 09.03
- 17.02
- 26.01
- 28.12
- 15.12
- 08.12
- 15.11
- 04.11
- 14.10
- 20.09
- 30.08
- 27.07
- 19.07
- 07.06
- 24.05
- 28.04
- 31.03
- 09.03
- 17.02
- 31.01
- 17.12
- 30.11
- 26.10
- 14.10
- 30.09
- 15.09
- 17.08
- 30.06
- 28.05
- 24.05
- 17.05
- 30.04
- 31.03
- 26.02
- 29.01
- 21.01
- 21.12
- 16.12
- 12.11
- 30.10
- 09.10
- 24.09
- 22.07
- 14.07
- 24.05
- 18.05
- 15.05
- 06.04
- 31.03
- 12.03
- 27.02
- 22.01
- 30.06
- 24.06
- 12.06
- 24.05
- 12.05
- 16.04
- 16.04
- 28.03
- 11.03
- 29.02
- 31.01
- 15.01
Решение 182 Протокол 14 от 01.08.2024 г.
По осма точка от дневния ред: Доклад за финансовото състояние на търговските дружества през 2023г.
Вносител: Николай Ангелов - кмет на Община Балчик
В залата присъстват 16 общински съветници
Поименно гласуване със „ЗА" - 16; „ПРОТИВ" - 0; „ВЪЗДЪРЖАЛ СЕ" - 0;
РЕШЕНИЕ № 182:1.„МБАЛ-Балчик" ЕООД е 100 % собственост на Община Балчик.
2.Финансово състояние на „МБАЛ-Балчик" ЕООД към 31.12.2023г.
През отчетната 2023г., „МБАЛ-Балчик" ЕООД е реализирало приходи от обичайната си дейност в размер на 3 579 000 лева, от които предоставена субсидия- 857 000 лева. Съгласно отчета за приходи и разходи на „МБАЛ-Балчик" ЕООД е на загуба през отчетната 2023г., в размер на 153 000лв.
Приходите на „МБАЛ-Балчик" ЕООД от РЗОК през 2023г.,възлизат на 3 579 000лв. Реализирани са допълнително приходи от продажба на стоки, услуги, потребителски такси, дарения и други в размер на 152 000лв.
Разходите на „МБАЛ-Балчик" ЕООД през 2023г., възлизат на 3 732 000лв., от които:
разходи за материали - 462 000 лева;
разходи за външни услуги-154 000 лева;
разходи за възнаграждения - 2 307 000 лева;
разходи за осигуровки - 400 000 лева;
разходи за амортизация - 320 000 лева;
други разходи - 86 000 лева.
Краткосрочните задължения на „МБАЛ-Балчик" ЕООД възлизат на 500 000лв.,
доставчици - 34 000 лева.; персонал-381 000 лева;
данъчни и осигурителни задължения - 85 000 лева;
Краткосрочни вземания в размер на 199 000 лева.
3.„МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР I БАЛЧИК"ЕООД е 100 % собственост на Община Балчик.
4. Финансово състояние на „МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР I БАЛЧИК"ЕООД към
През отчетната 2023г., „МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР I БАЛЧИК"ЕООД е реализирало приходи от обичайната си дейност в размер на 1 227 000 лева, от които приходи от услуги са 1 224 000 лева. и други приходи 3 000 лв., и е извършило разходи на стойност 1 226 000 лева., от които разходи за материали 58 000 лв., услуги - 49 000 лв., разходи за персонала - 1 104 000 лв., разходи за амортизация - 8 000 лв., и др.разходи 6 000 лв.
През отчетната 2023г., дружеството е на печалба в размер на 1 000 лева.
Краткосрочните задължения „МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР I БАЛЧИК"ЕООД възлизат на 201 000 лв., от които :
задължения към персонала - 99 000 лева;
осигурителни задължения - 17 000 лева;
задължения към доставчици - 16 000 лева;
данъчни задължения - 4 000 лева.
Вземанията на „МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР I БАЛЧИК"ЕООД от клиенти и доставчици са в размер на 58 000 лв.
5.КИБЕЛА-2014"ЕАД е 100 % собственост на Община Балчик.
6.Финансово състояние на „КИБЕЛА-2014"ЕАД към 31.12.2023г.
През отчетната 2023г., „КИБЕЛА-2014"ЕАД е реализирала приходи от обичайната си дейност в размер на 261 000 лева, от които приходи от услуги 261 000лв.
През отчетната 2023г. „КИБЕЛА-2014"ЕАД е реализирала разходи в размер на 250 000 лева, както следва:
Разходи за материали -101 000лв;
Разходи за услуги- 88 000лв;
Разходи за персонал 113 000лв;
Разходи за амортизация - 35 000лв
През отчетната 2023г., дружеството е на печалба в размер на 11 000 лева.
Краткосрочните задължения „КИБЕЛА-2014"ЕАД възлизат на 3 000 лева.