Заседания на ОС / 2022 г.
- 31.10
- 24.09
- 01.08
- 04.07
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 22.02
- 08.02
- 31.01
- 21.12
- 30.11
- 20.11
- 10.11
- 06.11
- 02.10
- 05.09
- 27.07
- 29.06
- 24.05
- 27.04
- 23.03
- 23.02
- 26.01
- 22.12
- 29.11
- 20.10
- 23.09
- 28.07
- 30.06
- 24.05
- 28.04
- 07.04
- 24.02
- 21.01
- 22.12
- 25.11
- 28.10
- 14.09
- 29.07
- 02.07
- 03.06
- 24.05
- 29.04
- 08.04
- 25.02
- 28.01
- 22.12
- 25.11
- 29.10
- 30.09
- 10.09
- 30.07
- 25.06
- 22.05
- 23.04
- 27.02
- 30.01
- 22.01
- 19.12
- 13.12
- 07.11
- 05.11
- 30.09
- 12.09
- 18.07
- 13.06
- 24.05
- 09.05
- 18.04
- 09.04
- 29.03
- 12.03
- 21.02
- 29.01
- 18.12
- 29.11
- 02.11
- 18.10
- 18.10
- 13.09
- 26.07
- 28.06
- 24.05
- 26.04
- 29.03
- 22.02
- 25.01
- 11.01
- 14.12
- 16.11
- 19.10
- 20.09
- 27.07
- 29.06
- 01.06
- 24.05
- 25.04
- 30.03
- 28.02
- 26.01
- 22.12
- 17.11
- 02.11
- 11.10
- 11.10
- 20.09
- 26.07
- 30.06
- 24.05
- 16.05
- 09.05
- 31.03
- 07.03
- 25.02
- 28.01
- 17.12
- 30.11
- 25.11
- 04.11
- 04.11
- 15.10
- 17.09
- 03.09
- 30.07
- 25.06
- 28.05
- 24.05
- 28.04
- 26.03
- 13.02
- 18.12
- 27.11
- 30.10
- 25.09
- 31.07
- 26.06
- 29.05
- 24.05
- 24.04
- 27.03
- 27.02
- 13.02
- 30.01
- 19.12
- 05.12
- 31.10
- 26.09
- 22.08
- 25.07
- 10.07
- 27.06
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 21.02
- 31.01
- 20.12
- 29.11
- 30.10
- 27.09
- 16.08
- 17.07
- 28.06
- 24.05
- 17.05
- 26.04
- 26.03
- 09.03
- 17.02
- 26.01
- 28.12
- 15.12
- 08.12
- 15.11
- 04.11
- 14.10
- 20.09
- 30.08
- 27.07
- 19.07
- 07.06
- 24.05
- 28.04
- 31.03
- 09.03
- 17.02
- 31.01
- 17.12
- 30.11
- 26.10
- 14.10
- 30.09
- 15.09
- 17.08
- 30.06
- 28.05
- 24.05
- 17.05
- 30.04
- 31.03
- 26.02
- 29.01
- 21.01
- 21.12
- 16.12
- 12.11
- 30.10
- 09.10
- 24.09
- 22.07
- 14.07
- 24.05
- 18.05
- 15.05
- 06.04
- 31.03
- 12.03
- 27.02
- 22.01
- 30.06
- 24.06
- 12.06
- 24.05
- 12.05
- 16.04
- 16.04
- 28.03
- 11.03
- 29.02
- 31.01
- 15.01
Решение 576 Протокол 35 от 28.07.2022 г.
По пета точка от дневния ред: Доклад за финансовото състояние на търговските дружества през 2021г., съгласно чл. 137, ал.1, т.2 и 3 от Закона за публичните финанси.
Вносител: Николай Ангелов - кмет на Община Балчик
В залата присъстват 18 общински съветници
Поименно гласуване със „ЗА" - 18; „ПРОТИВ" - 0; „ВЪЗДЪРЖАЛ СЕ" - 0,
РЕШЕНИЕ № 576: Във връзка със годишния финансов отчет на Община Балчик за 2021 г.
1. „ МБАЛ - Балчик " ЕООД е 100 % собственост па Община Балчик.
2. Финансово състояние на „МБАЛ-Балчик" ЕООД към 31.12.2021 г.
През отчетната 2021 г., „МБАЛ-Балчик" ЕООД е реализирало приходи от обичайната си дейност в размер на 3 863 000 лева, от които предоставена субсидия- 800 000 лева. Съгласно отчета за приходи и разходи на „МБАЛ-Балчик" ЕООД е на загуба през отчетната 2021 г., в размер на 247 000лв.
Приходите на „МБАЛ-Балчик'' ЕООД от РЗОК през 2021 г., възлизат на 1613 000лв. Реализирани са допълнително приходи от продажба на стоки, услуги, потребителски такси, дарения и други в размер на 133 000лв.
Разходите на „МБАЛ-Балчик" ЕООД през 2021г., възлизат на 4 110 000лв., от които: разходи за материали - 585 000 лева; разходи за възнаграждения -2 575 000 лева; разходи за осигуровки - 457 000 лева;
-други разходи - 22 000 лева;
Краткосрочните задължения на „МБАЛ-Балчик" ЕООД възлизат на 523 000лв.,
-доставчици - 110 000лв.; персонал - 313 000лв.,
данъчни и осигурителни задължения - 100 000лв.
Краткосрочни вземания в размер на 232 000 лева.
3.„МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР I БАЛЧИК"ЕООД е 100 % собственост на Община
Балчик.
4.Финансово състояние на „МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР I БАЛЧИК"ЕООД към 31.12.2021 г.
През отчетната 2021 г., „МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР I БАЛЧИК"ЕООД е реализирало приходи от обичайната си дейност в размер на 1 086 000 лева, от които приходи от услуги 1 079 000 лева. и други приходи 7 000 лв., и е извършило разходи на стойност 1 073 000 лева., от които разходи за материали 58 000 лв., услуги - 42 000 лв., разходи за персонала - 960 000 лв., разходи за амортизация - 7 000 лв., и др.разходи 6 000 лв.
През отчетната 2021 г., дружеството е на печалба в размер на 9000 лева. Краткосрочните задължения „МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР I БАЛЧИК"ЕООД възлизат на 132 000 лв., от които :
задължения към персонала - 87 000 лева; осигурителни задължения - 14 000 лева; задължения към доставчици - 20 000 лева;
- данъчни задължения - 10 000 лева.
Вземанията на „МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР I БАЛЧИК"ЕООД от клиенти и доставчици са в размер на 144 000 лв.
5. КИБЕЛА-2014"ЕАД е 100 % собственост на Община Балчик.
6. Финансово състояние на „КИБЕЛА-2014"ЕАД към 31.12.2021 г.
През отчетната 2021 г., „КИБЕЛА-2014"ЕАД е реализирала приходи от обичайната си дейност в размер на 25 000 лева, от които приходи от услуги 25 000 лева , и е извършило разходи на обща стойност 55 000 лева., от които разходи за материали 6 000 лв. През отчетната 2021 г., дружеството е на загуба в размер на 30 000 лева.
Краткосрочните задължения КИБЕЛА-2014"ЕАД възлизат на 0 лева.