Заседания на ОС / 2021 г.
- 31.10
- 24.09
- 01.08
- 04.07
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 22.02
- 08.02
- 31.01
- 21.12
- 30.11
- 20.11
- 10.11
- 06.11
- 02.10
- 05.09
- 27.07
- 29.06
- 24.05
- 27.04
- 23.03
- 23.02
- 26.01
- 22.12
- 29.11
- 20.10
- 23.09
- 28.07
- 30.06
- 24.05
- 28.04
- 07.04
- 24.02
- 21.01
- 22.12
- 25.11
- 28.10
- 14.09
- 29.07
- 02.07
- 03.06
- 24.05
- 29.04
- 08.04
- 25.02
- 28.01
- 22.12
- 25.11
- 29.10
- 30.09
- 10.09
- 30.07
- 25.06
- 22.05
- 23.04
- 27.02
- 30.01
- 22.01
- 19.12
- 13.12
- 07.11
- 05.11
- 30.09
- 12.09
- 18.07
- 13.06
- 24.05
- 09.05
- 18.04
- 09.04
- 29.03
- 12.03
- 21.02
- 29.01
- 18.12
- 29.11
- 02.11
- 18.10
- 18.10
- 13.09
- 26.07
- 28.06
- 24.05
- 26.04
- 29.03
- 22.02
- 25.01
- 11.01
- 14.12
- 16.11
- 19.10
- 20.09
- 27.07
- 29.06
- 01.06
- 24.05
- 25.04
- 30.03
- 28.02
- 26.01
- 22.12
- 17.11
- 02.11
- 11.10
- 11.10
- 20.09
- 26.07
- 30.06
- 24.05
- 16.05
- 09.05
- 31.03
- 07.03
- 25.02
- 28.01
- 17.12
- 30.11
- 25.11
- 04.11
- 04.11
- 15.10
- 17.09
- 03.09
- 30.07
- 25.06
- 28.05
- 24.05
- 28.04
- 26.03
- 13.02
- 18.12
- 27.11
- 30.10
- 25.09
- 31.07
- 26.06
- 29.05
- 24.05
- 24.04
- 27.03
- 27.02
- 13.02
- 30.01
- 19.12
- 05.12
- 31.10
- 26.09
- 22.08
- 25.07
- 10.07
- 27.06
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 21.02
- 31.01
- 20.12
- 29.11
- 30.10
- 27.09
- 16.08
- 17.07
- 28.06
- 24.05
- 17.05
- 26.04
- 26.03
- 09.03
- 17.02
- 26.01
- 28.12
- 15.12
- 08.12
- 15.11
- 04.11
- 14.10
- 20.09
- 30.08
- 27.07
- 19.07
- 07.06
- 24.05
- 28.04
- 31.03
- 09.03
- 17.02
- 31.01
- 17.12
- 30.11
- 26.10
- 14.10
- 30.09
- 15.09
- 17.08
- 30.06
- 28.05
- 24.05
- 17.05
- 30.04
- 31.03
- 26.02
- 29.01
- 21.01
- 21.12
- 16.12
- 12.11
- 30.10
- 09.10
- 24.09
- 22.07
- 14.07
- 24.05
- 18.05
- 15.05
- 06.04
- 31.03
- 12.03
- 27.02
- 22.01
- 30.06
- 24.06
- 12.06
- 24.05
- 12.05
- 16.04
- 16.04
- 28.03
- 11.03
- 29.02
- 31.01
- 15.01
Решение 346 Протокол 23 от 02.07.2021 г.
По шеста точка от дневния ред: Определяне на представител на акционера, община Балчик в насрочено редовно общо събрание на акционерите (РОСА) на МОРСКИ БРИЗ - 2000"АД, с ЕИК124520448, на 29.07.2021г. от 10:00 часа в гр. Генерал Тошево, ул. „Димитър Благоев" №1
Вносител: Сияна Фудулова - председател на ПКБФЕЕ
В залата присъстват 15 общински съветници
Поименно гласуване със „За" -14; Против" - 0; „Въздържал се" -0; „ Не гласувал" - 1;
РЕШЕНИЕ № 346: В изпълнение на Наредбата за условията и реда за упражняване правата на собственост на Община Балчик в търговски дружества с общинско участие в капитал, за участието на общината в граждански дружества и за сключване на договори за съвместна дейност, предлагам Общински съвет гр. Балчик:
1. Определя Владимир Лафазански за представител на Община Балчик в редовното общо събрание на акционерите (РОСА) на МОРСКИ БРИЗ - 2000"АД, с ЕИК124520448, на 29.07.2021г. от 10:00 часа в гр. Генерал Тошево, ул. „Димитър Благоев" №1, а при липса на кворум, на основание чл.227 от Търговския закон, във връзка с чл.38 от Устава на дружеството, и за общото събрание, което проведе на 27.08.2021 г. от 10:00 часа на същото място и при същия дневен ред. Настоящото решение да се счита за упълномощаване по смисъла на чл.226 от Търговския закон.
2. Делегира правомощия на определеният в т. 1 представител в общото събрание да гласува по предложенията от дневния ред, определен в поканата от Съвета на директорите, както следва:
- По т. 1 от дневния ред: Да изрази съгласие и да гласува със „ЗА", по предложеният проект на решение: РОСА приема и одобрява отчета на СД за дейността на „МОРСКИ БРИЗ-2000"АД през изтеклата 2020г. и освобождава от отговорност членовете на СД за дейността и действията им до момента;
- По т.2 от дневния ред: Да изрази съгласие и да гласува със „ЗА", по предложеният проект на решение: РОСА приема годишния финансов отчет на дружеството за 2020г., заедно с всички приложения към него.
- По
т.3 от дневния ред Да изрази съгласие и да гласува със „ЗА", по предложеният
проект на решение: РОСА взема решение с пълния размер на реализираната печалба
за 2020г. да се покрият загуби на дружеството от минали години.