Заседания на ОС / 2017 г.
- 31.10
- 24.09
- 01.08
- 04.07
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 22.02
- 08.02
- 31.01
- 21.12
- 30.11
- 20.11
- 10.11
- 06.11
- 02.10
- 05.09
- 27.07
- 29.06
- 24.05
- 27.04
- 23.03
- 23.02
- 26.01
- 22.12
- 29.11
- 20.10
- 23.09
- 28.07
- 30.06
- 24.05
- 28.04
- 07.04
- 24.02
- 21.01
- 22.12
- 25.11
- 28.10
- 14.09
- 29.07
- 02.07
- 03.06
- 24.05
- 29.04
- 08.04
- 25.02
- 28.01
- 22.12
- 25.11
- 29.10
- 30.09
- 10.09
- 30.07
- 25.06
- 22.05
- 23.04
- 27.02
- 30.01
- 22.01
- 19.12
- 13.12
- 07.11
- 05.11
- 30.09
- 12.09
- 18.07
- 13.06
- 24.05
- 09.05
- 18.04
- 09.04
- 29.03
- 12.03
- 21.02
- 29.01
- 18.12
- 29.11
- 02.11
- 18.10
- 18.10
- 13.09
- 26.07
- 28.06
- 24.05
- 26.04
- 29.03
- 22.02
- 25.01
- 11.01
- 14.12
- 16.11
- 19.10
- 20.09
- 27.07
- 29.06
- 01.06
- 24.05
- 25.04
- 30.03
- 28.02
- 26.01
- 22.12
- 17.11
- 02.11
- 11.10
- 11.10
- 20.09
- 26.07
- 30.06
- 24.05
- 16.05
- 09.05
- 31.03
- 07.03
- 25.02
- 28.01
- 17.12
- 30.11
- 25.11
- 04.11
- 04.11
- 15.10
- 17.09
- 03.09
- 30.07
- 25.06
- 28.05
- 24.05
- 28.04
- 26.03
- 13.02
- 18.12
- 27.11
- 30.10
- 25.09
- 31.07
- 26.06
- 29.05
- 24.05
- 24.04
- 27.03
- 27.02
- 13.02
- 30.01
- 19.12
- 05.12
- 31.10
- 26.09
- 22.08
- 25.07
- 10.07
- 27.06
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 21.02
- 31.01
- 20.12
- 29.11
- 30.10
- 27.09
- 16.08
- 17.07
- 28.06
- 24.05
- 17.05
- 26.04
- 26.03
- 09.03
- 17.02
- 26.01
- 28.12
- 15.12
- 08.12
- 15.11
- 04.11
- 14.10
- 20.09
- 30.08
- 27.07
- 19.07
- 07.06
- 24.05
- 28.04
- 31.03
- 09.03
- 17.02
- 31.01
- 17.12
- 30.11
- 26.10
- 14.10
- 30.09
- 15.09
- 17.08
- 30.06
- 28.05
- 24.05
- 17.05
- 30.04
- 31.03
- 26.02
- 29.01
- 21.01
- 21.12
- 16.12
- 12.11
- 30.10
- 09.10
- 24.09
- 22.07
- 14.07
- 24.05
- 18.05
- 15.05
- 06.04
- 31.03
- 12.03
- 27.02
- 22.01
- 30.06
- 24.06
- 12.06
- 24.05
- 12.05
- 16.04
- 16.04
- 28.03
- 11.03
- 29.02
- 31.01
- 15.01
- Решение
- Решение 100
- Решение 101
- Решение 102
- Решение 103
- Решение 104
- Решение 105
- Решение 106
- Решение 107
- Решение 108
- Решение 109
- Решение 110
- Решение 111
- Решение 112
- Решение 113
- Решение 114
- Решение 115
- Решение 89
- Решение 90
- Решение 91
- Решение 92
- Решение 93
- Решение 94
- Решение 95
- Решение 96
- Решение 97
- Решение 98
- Решение 99
Решение 96 Протокол 8 от 30.03.2017 г.
По девета точка от дневния ред: Докладна за отдаване под наем кухненски блок и столова, намиращи се в част от първи етаж на „МБАЛ - Балчик" ЕООД, град Балчик, чрез публично оповестен конкурс.
Вносител: Николай Ангелов - кмет на общината
РЕШЕНИЕ № 96: На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 14, ал. 7 от ЗОС и чл. 16 /1/ и /2/ от НОРПУРОИ на ОбС -Балчик, приета с Решение № 238 по Протокол № 27 от 27.02.2009 г., изм. и доп. с Решение № 748 по Протокол № 59 от 17.02.2011 г. и Решение № 531 по Протокол № 37 от 27.02.2014 г., Общински съвет Балчик реши:
1. Да бъде отдаден под наем кухненски блок, съдържащ :
- склад с площ 8,79 м2
- склад с площ 44,59 м2
- склад с площ 9,66 м2
- подготвителна за месо с площ 20,26 м2
- подготвителна за яйца, риба и зеленчуци с площ 21,75 м2
- миялно помещение към кухня с площ 5,77 м2
- помощна кухня с площ 20,02 м2
- топла кухня с площ 50,22 м2
- миялно помещение и разливна към столова с обща площ 24,90 м2
- 2 бр. хладилни камери с предверие, с обща площ 15,35 м2
- стая за почивка, баня и санитарен възел с предверие, с обща площ 23,03 м2
- общи части към горепосоченият част от имот с обща площ 30,85 м2
и столова с площ 47,53 м2, всичко с площ 322,72 м2, намиращи се в част от първи етаж на "МБАЛ" ЕООД, гр. Балчик, ул. "Д-р Златко Петков" № 1 - публична общинска собственост, актувано с АОС 217 от 1999 год., за извършване на търговия и преработка на хранителни стоки /за нуждите на болничното заведение/ за срок от 5 /пет/ години, чрез провеждане на публично оповестен конкурс.
2. Утвърждава начална годишна наемна цена при провеждане на процедурата за отдаване под наем чрез публично оповестен конкурс в размер на 1 858,86 лв. /хиляда осемстотин петдесет и осем лева и осемдесет и шест стотинки/, без ДДС, съгл. Тарифа за определяне на базисните наемни цени на общински помещения и терени на територията на Общ. Балчик.
3. Кандидатите за участие е необходимо да отговарят на следните изисквания:
3.1. да са регистрирани по Търговския закон;
3.2. да извършват дейност, предмет на търга а именно търговия и преработка на хранителни стоки;
4. Конкурсни условия :
4.1. след спечелване на конкурса и подписване Договора за наем, наемателят се задължава :
- да спазва предмета на дейност и да не променя предназначението на имота;
- за своя сметка да подържа и почиства, наетият от него имот;
- при осъществяване на модернизации и подобрения в имота, следва предварително да ги съгласува с Община Балчик;
- да спазва стриктно разпоредбите на Закона за храните;
- за заплаща в срок дължимите суми за ел. енергия и вода;
4.2. да осигури минимум 5 броя работни места в обекта.
5. Упълномощава кмета на Община Балчик да извърши всички последващи правни и фактически действия по изпълнение на решението.
ПОИМЕННО ГЛАСУВАНЕ, в залата присъстват - 21 общински съветници
21 „ЗА", 0 „ПРОТИВ", 0 „ВЪЗДЪРЖАЛИ СЕ"