Заседания на ОС / 2021 г.
- 24.09
- 01.08
- 04.07
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 22.02
- 08.02
- 31.01
- 21.12
- 30.11
- 20.11
- 10.11
- 06.11
- 02.10
- 05.09
- 27.07
- 29.06
- 24.05
- 27.04
- 23.03
- 23.02
- 26.01
- 22.12
- 29.11
- 20.10
- 23.09
- 28.07
- 30.06
- 24.05
- 28.04
- 07.04
- 24.02
- 21.01
- 22.12
- 25.11
- 28.10
- 14.09
- 29.07
- 02.07
- 03.06
- 24.05
- 29.04
- 08.04
- 25.02
- 28.01
- 22.12
- 25.11
- 29.10
- 30.09
- 10.09
- 30.07
- 25.06
- 22.05
- 23.04
- 27.02
- 30.01
- 22.01
- 19.12
- 13.12
- 07.11
- 05.11
- 30.09
- 12.09
- 18.07
- 13.06
- 24.05
- 09.05
- 18.04
- 09.04
- 29.03
- 12.03
- 21.02
- 29.01
- 18.12
- 29.11
- 02.11
- 18.10
- 18.10
- 13.09
- 26.07
- 28.06
- 24.05
- 26.04
- 29.03
- 22.02
- 25.01
- 11.01
- 14.12
- 16.11
- 19.10
- 20.09
- 27.07
- 29.06
- 01.06
- 24.05
- 25.04
- 30.03
- 28.02
- 26.01
- 22.12
- 17.11
- 02.11
- 11.10
- 11.10
- 20.09
- 26.07
- 30.06
- 24.05
- 16.05
- 09.05
- 31.03
- 07.03
- 25.02
- 28.01
- 17.12
- 30.11
- 25.11
- 04.11
- 04.11
- 15.10
- 17.09
- 03.09
- 30.07
- 25.06
- 28.05
- 24.05
- 28.04
- 26.03
- 13.02
- 18.12
- 27.11
- 30.10
- 25.09
- 31.07
- 26.06
- 29.05
- 24.05
- 24.04
- 27.03
- 27.02
- 13.02
- 30.01
- 19.12
- 05.12
- 31.10
- 26.09
- 22.08
- 25.07
- 10.07
- 27.06
- 30.05
- 24.05
- 25.04
- 28.03
- 21.02
- 31.01
- 20.12
- 29.11
- 30.10
- 27.09
- 16.08
- 17.07
- 28.06
- 24.05
- 17.05
- 26.04
- 26.03
- 09.03
- 17.02
- 26.01
- 28.12
- 15.12
- 08.12
- 15.11
- 04.11
- 14.10
- 20.09
- 30.08
- 27.07
- 19.07
- 07.06
- 24.05
- 28.04
- 31.03
- 09.03
- 17.02
- 31.01
- 17.12
- 30.11
- 26.10
- 14.10
- 30.09
- 15.09
- 17.08
- 30.06
- 28.05
- 24.05
- 17.05
- 30.04
- 31.03
- 26.02
- 29.01
- 21.01
- 21.12
- 16.12
- 12.11
- 30.10
- 09.10
- 24.09
- 22.07
- 14.07
- 24.05
- 18.05
- 15.05
- 06.04
- 31.03
- 12.03
- 27.02
- 22.01
- 30.06
- 24.06
- 12.06
- 24.05
- 12.05
- 16.04
- 16.04
- 28.03
- 11.03
- 29.02
- 31.01
- 15.01
Решение 406 Протокол 26 от 28.10.2021 г.
По трета точка от дневния ред: Издаване на Запис на Заповед от Община Балчик в полза на Министерство на труда и социалната политика, главна дирекция „Европейски фондове, международни програми и проекти", определена за Управляващ орган на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" 2014-2020, обезпечаващ финансиране на авансово плащане по Административен договор № BG05M9OP001 -6.002-0142- С01 за проект "ПАТРОНАЖНА ГРИЖА + В ОБЩИНА БАЛЧИК", сключен между Община Балчик и Министерство на труда и социалната политика;
Вносител: Николай Ангелов - кмет на община Балчик
В залата присъстват 19 общински съветници
Поименно гласуване със „ЗА" - 19; ПРОТИВ" - 0; „ВЪЗДЪРЖАЛ СЕ" - 0,
РЕШЕНИЕ № 406: На основание чл.21, ал.1, т. 10, ал. 2 от ЗМСМА и чл. 3.8.1 от Административен договор № BG05M9OP001-6.002-0142- С01 от 23.06.2021 г. за БФП по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „ПАТРОНАЖНА ГРИЖА + ", по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси, съфинансирана от Eвропейския съюз чрез Европейския социален фонд, Общински съвет - Балчик
1.Упълномощава кмета на Община Балчик Николай Добрев Ангелов да подпише Запис на заповед, като се задължава неотменно и безусловно, без протест и разноски, без никакви възражения и без такси и удръжки от какъвто и да било характер, срещу представянето на този Запис на заповед да заплати на поемателя - Министерство на труда и социалната политика, главна дирекция „Европейски фондове, международни програми и проекти", определена за Управляващ орган на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" 2014-2020, с адрес: гр. София, ул. „Триадица" №2, сумата от 20 655.94 лв. (двадесет хиляди шестотин петдесет и пет лева и 94 ст.), покриваща пълния размер на искания аванс по Административен договор № BG05M9OP001-6.002-0142- С01 за проект "ПАТРОНАЖНА ГРИЖА + В ОБЩИНА БАЛЧИК", сключен между Община Балчик и Министерство на труда и социалната политика.
2.Възлага на Кмета на Община Балчик да подготви необходимите документи за подаване на искане за авансово плащане по Административен договор № BG05M9OP001-6.002-0142- С01 от 23.06.2021 г. и да ги представи пред Министерство на труда и социалната политика.