• Размер на текста:
  • Намали размера на текста
  • Увеличи размера на текста

Решение 753 Протокол 47 от 18.12.2014 г.


По деветнадесета точка от дневния ред: Издаване на запис на заповед от община Балчик в полза на ДФ „Земеделие" - Разплащателна агенция, обезпечаваща финансиране на авансово плащане по договор № 201 от 03.07.2013 г. и Анекс № 1 от 15.12.2014 г.  по мярка 4.1. "Развитие на рибарските области" за Проект "РибАрт фест Балчик" № SH-K-B/2-2.2-008 сключен между Община Балчик и Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури (ИАРА) и Местна инициативна рибарска група (МИРГ) "Шабла-Каварна-Балчик".

Вносител: Николай Ангелов - кмет на общината

 

РЕШЕНИЕ 753: На основание чл. 21, ал. 1, т. 6, т. 12 и т. 23, и ал. 2 от ЗМСМА и договор за отпускане на финансова помощ № 201 от 03.07.2013 г. и Анекс № 1 от 15.12.2014 г. по мярка 4.1."Развитие на рибарските области" за Проект "РибАрт фест Балчик" сключен между Община Балчик, ИАРА, МИРГ "Шабла-Каварна-Балчик", по Оперативна програма за развитие на сектор "Рибарство" (2007-2013), Общинският съвет Балчик:

РЕШИ:

1.  Упълномощава  Кмета  на  общината Николай Добрев Ангелов да  подпише  Запис на заповед, без протест и без разноски, платима на предявяване в полза на Държавен фонд „Земеделие" - Разплащателна агенция в размер на 22 751,30 лева, (двадесет и две хиляди седемстотин петдесет и един лев и тридесет ст.) за обезпечаване на 110 % от заявения размер на авансово плащане на ДДС по договор за отпускане на финансова помощ № 201 от 03.07.2013 г. и Анекс № 1 от 15.12.2014 г. по мярка 4.1."Развитие на рибарските области" за Проект "РибАрт фест Балчик" № SH-K-B/2-2.2-008 сключен между Община Балчик, ИАРА, МИРГ "Шабла-Каварна-Балчик".

2. Възлага на Кмета на Община Балчик да подготви необходимите документи за подаване на искане за авансово плащане на ДДС по договор  № 201 от 03.07.2013 г. и Анекс № 1 от 15.12.2014 г. и да ги представи пред Държавен фонд „Земеделие" - Разплащателна агенция.

ПОИМЕННО ГЛАСУВАНЕ, в залата присъстват 19 общински съветници

19  „ЗА", 0 „ПРОТИВ", 0 „ВЪЗДЪРЖАЛИ