ОБЩИНА БАЛЧИК
О Б Я В Я В А
ПОДБОР ЗА НАБИРАНЕ НА ПЕРСОНАЛ В ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ПО ПРОЕКТ „ЦНСТ - БАЛЧИК", ДОГОВОР BG051PO001-5.2.12-0033-C0001, ПРОЦЕДУРА ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ ,,ДА НЕ ИЗОСТАВЯМЕ НИТО ЕДНО ДЕТЕ", КОМПОНЕНТ 2: РАЗКРИВАНЕ НА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В ОБЩНОСТТА, ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ,,РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ", ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
І .Управител /социален работник/ - 1бр.
Описание на длъжността:
- разработва и изпълнява програми за подобряване на физическото, социалното, емоционалното и интелектуалното развитие на малки деца;
- изготвя и контролира бюджети, и разпределя средства за персонал, консумативи, материали, оборудване и поддръжка;
- контролира и координира предоставянето на грижи за деца в извън училищни, ваканционни и дневни центрове;
- ръководи и наблюдава персонала, зает с грижи и контролна малки деца;
- управлява поддържането на сградата, съоръженията и оборудването в ЦНСТ с цел да се осигури безопасна обстановка за децата, персонала и посетителите;
- разглежда и тълкува закони и държавни разпоредби и разработва процедури, в съответствие с тях (например във връзка с безопасността и сигурността);
- наблюдава за развитието на децата и се съветва с родители или настойници;
- изготвят отчети и водят досиета на центрове за детски грижи;
- оценява персонала и координира неговото професионално развитие.
Познаване на нормативната уредба: отлични познания на нормативната уредба, като: Закон за социално подпомагане, Закон за закрила на детето, Закон за закрила срещу домашното насилие, Закон за борба срещу противообществените прояви на малолетните и непълнолетните, подзаконови нормативни актове свързани със закрилата на детето.
Изисквания за заемане на длъжността:
- образование: висше, образователна степен - магистър.
- специалност: педагогика, социална педагогика, социални дейности, психология или еквивалентна.
- професионален опит - изисква се 1 година трудов стаж по съответната специалност. Предишен опит в областта ще се счита за предимство.
- личностни качества и умения, които включват: комуникативни и социални умения; личностна и емоционална зрялост; умения за работа в екип; инициативност; лидерски качества; самоконтрол, организираност, толерантност.
Допълнителни умения:
- компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet
Длъжността се заема чрез сключване на срочен трудов договор по реда на чл.68 ал.1 т.1 от КТ на 8 часов работен ден със срок до 30.09.2015 г.
IІ. Социален работник - 1 бр.
Описание на длъжността: подпомага процеса на адаптация и приспособяване на деца и младежи от специализирани институции в Център за настаняване от семеен тип.
- оказва подкрепа и грижа на децата,
- осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции и НПО,
- установява и поддържа връзка със семейства и близки.
- създава и води документацията на ЦНСТ
Познаване на нормативната уредба-: познания на нормативната уредба, свързана със закрилата на детето и семейния кодекс.
Изисквания за заемане на длъжността:
- образование: висше, образователна степен - бакалавър.
- специалност: социални дейности, социална педагогика, психология, педагогика или еквивалентна.
- професионален опит - изисква се 1 година трудов стаж по съответната специалност. Предишен опит в областта ще се счита за предимство.
- личностни качества и умения, които включват: комуникативни и социални умения; личностна и емоционална зрялост; умения за работа в екип; инициативност, самоконтрол, толерантност; отговорност;
- нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции.
Допълнителни умения:
- компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet
Длъжността се заема чрез сключване на срочен трудов договор по реда на чл.68 ал.1 т.1 от КТ на 8 часов работен ден със срок до 30.09.2015 г.
ІІІ. Детегледач - 8 бр.
Описание на длъжността: Осигурява денонощна 24 часова грижа. Отговаря за опазване живота и здравето на децата в услугата.
- помагат на децата при измиване, обличане и хранене;
- водят и вземат децата на училище и на различни места за развлечение;
- играят с децата или ги занимават, като им четат или разказват приказки;
- помагат при подготвянето на материали и пособия за образователните и
развлекателните занимания на децата;
- ръководят поведението на децата и насочва социалното им развитие;
- следят за дисциплината на децата и препоръчва или инициира мерки за контрол
над поведението им, като например грижа за облеклото, подреждане на играчките и
книгите;
- наблюдават и контролират игрите на децата;
- водят записки за всяко дете, включващи всекидневни наблюдения и информация за
занимания, хранене и лекарства.
- Подготвят храната за децата
Всеки детегледач може да получи допълнителни специфични функции според образованието и опита си и/или съобразно други утвърдени инструкции и методики за работа с деца/младежи.
Изисквания за заемане на длъжността:
- образование: средно;
- професионален опит - не се изисква, но професионалният опит в сферата на социалните услуги за деца/младежи ще се счита за предимство.
- личностни качества и умения, които включват: комуникативни и социални умения; личностна и емоционална зрялост; умения за работа в екип; инициативност, самоконтрол, толерантност; отговорност;
- нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции
Длъжността се заема чрез сключване на срочен трудов договор по реда на чл.68 ал.1 т.1 от КТ на 8 часов работен ден със сменен режим на работа със срок до 30.09.2015 г.
Документи за кандидатстване:
- Заявление - по образец /Приложение №1/;
- Мотивационно писмо;
- Автобиография - по образец /Приложение №2/;
- Копия на документи, удостоверяващи трудов стаж и/ или опит в съответната сфера;
- Копие от диплома за завършено образование;
- Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен по съответния ред да от правото да заема длъжността за която кандидатства - по образец /Приложение №3/;
- Копие на документ за самоличност;
- Други приложими документи /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./.
Начин на провеждане на подбора:
1. Първи етап - комисия разглежда и проверява подадените документи за съответствие с обявените изисквания за съответната длъжност.
Списък на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, мястото и часа на провеждане на интервю ще бъдат обявени на информационното табло на входа на Община Балчик, намиращ се на пл. „21-ви септември" № 6 и електронната страница на Община Балчик /www.balchik.bg/.
2. Втори етап - интервю с допуснатите кандидати.
Интервюто се провежда от комисия, която има за цел да установи мотивите и очакванията от работата, професионалните компетенции и умения, нагласите за работа с деца и осигуряване на грижа в среда, близка до семейната.
Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават лично на следния адрес: гр. Балчик, пл. „21-ви септември" № 6, Информационен център, Гише № 4, всеки работен ден от 8,00 ч. до 12,00 часа и от 12,30 до 16,30 часа. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите.
Краен срок за подаване на документите:
- 26.09. 2014 г., 16,00 часа
За контакти : телефон 0579 710 52; 0895554020
01.10.2014 г. Протокол от проведен I етап на подбор и списък с допуснатите до интервю кандидати
08.10.2014 г. Протокол от проведено интервю и списък на класираните кандидати